Cum mă pregătesc fizic și psihic pentru toamnă (P)

Pentru mine, toamna este un subiect sensibil, frumos. E un lucru la care eu mă gândesc cu drag, cu melancolie, cu zâmbet pe buze.

E un anotimp pe care eu îl prefer pentru că…pur și simplu. E ca și cum ai întreba de ce îmi place o anumită culoare. Nu ai răspuns, îți place, pur și simplu.

Deși este anotimpul meu preferat, recunosc că trecerea de la cald la frig, de la stat afară până târziu, până la înserat la 19, nu e ușoară, vă „dezvălui” câteva secrete de-ale mele despre cum mâ pregătesc eu pentru venirea toamnei:

  • Haine. Îmi place toamna dar în același timp sunt friguroasă. Asta nu înseamnă că stau și tremur de frig. Eu mă îmbrac bine, pun plapuma pe mine și fac căldură în casă. Fără regrete.
  • Mănânc bine. De regulă, mâncare gătită, cu mici excepții. Mâncare pregătită în casă, cu condimente cât de cât sigure. Fără prăjeli, grăsimi sau dulciuri prea multe. Moderația e cheia succesului.
  • Somn. Cu toate că vara mai pierd nopțile pe la vreun serial, pe afară la privit stelele, toamna începe serviciul, temele de casă, proiectele și altele. Așa că, dorm mai mult ca să pot face față.
  • Mișcare. Cine mă cunoaște știe că nu-s fan al sportului. Mă refer la sport făcut organizat, gen sală de fitness sau altele. Nici de cum. Însă…merg pe jos, urc scări, fac curat în casă, mai un dans cu fii-că-mea, mai alerg după vreun copil, când e cazul. În plus, mai duc gunoiul și fără mașină 🙂
  • Cafea (trebuia să o trec în capul listei). E sursa mea de energie și de inspirație. Mă întrebase cineva, la un moment dat, cum de rezist cu copiii. Iar eu am zis, mândră:„Cafea…multă.”
  • La nevoie, vitaminele sunt invitate să mai repare și să ajute acolo unde este cazul.  Vitamina B12, ce ajută în cazul senzațiilor de oboseală, de scădere a capacității de concentrare și a memoriei, a senzațiilor de amorțeală, a furnicăturilor la nivelul mâinilor sau picioarelor, dar și a situațiilor în care întâmpini dificultate la mers. Aceasta se găsește aproape exclusiv în alimente de origine animală, precum peștele, fructele de mare, carnea, ouăle sau produsele lactate.

Ce te faci dacă nu reușești să aduci destulă B12 în organism?

Obișnuiești să iei suplimente? Dacă da, atunci e bine să știi că producatorul suplimentului B12 Vital este WÖRWAG Pharma, o companie germană care și-a construit de-a lungul timpului un renume foarte bun. WÖRWAG Pharma este o companie activă pe plan internaţional cu valorile unei afaceri de familie. Produsul B12 ››ANKERMANN‹‹ Vital se găsește începând cu sfârșitul anului trecut în principalele lanțuri de farmacii din țară.

 

Eu nu obișnuiesc să iau suplimente de vitamine, mi s-a întâmplat rar să iau, și atunci uitam să le iau zilnic.

Tu cum te pregătești fizic și psihic pentru toamnă?

catalina

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

WordPress spam blocked by CleanTalk.