Hai să vorbim despre Concepto

Nu știu dacă și voi pățiți la fel atunci când vreți să vă cumpărați haine, dar mie mie se pare că unele piese vestimentare sunt trase la xerox. Găsești aceeași croială la pantaloni în 10 magazine sau același pulover larg, fără formă în alte 30 de magazine. Vă propun altceva:

Un brand de haine, conceput în 2013, s-a gândit să creeze altceva. 

Cum ar fi ca haina pe care o porți să exprime ceea ce simți, ceea ce ești? O femeie puternică, o femeie îndrăzneață și capabilă, o femeie minimalistă și curajoasă. 

Cum ar fi să porți haine lucrate manual, lucrate atent, cu grijă și pasiune?

Concepto propune 3 categorii de haine: basic, premium, leather.

Nu voi minți, este un brand de haine îndrăzneț, cel puțin pentru gustul meu, dar e posibil ca unele dintre doamne să se regăsească și chiar să le placă.

Hainele nu sunt pentru atunci când duci gunoiul, când mergi la ședința cu părinții sau faci cumpărăturile pentru Crăciun, DAR…pentru acele ocazii speciale, nu neapărat petreceri de sfârșit de an, poate vreun eveniment special, sau poate lucrezi într-un loc permisibil și mai liber, nu foarte pretențios…se pot găsi piese cu care să te simți specială.

Eu am ales câte o piesă vestimentară din fiecare categorie:

Categoria basic. Sacoul BURMA 

sacou BURMAh

Mie îmi plac sacourile și cred că toată lumea ar trebui să aibă un sacou, chiar și unul clasic. Însă uneori e bine să mai experimentăm. Sacoul acesta mi se pare o idee bună, chiar și la birou, chiar și în oraș, cu jeansi.

Din categoria premium mi-a plăcut salopeta MILLA.

Este modernă dar și clasică. Mă gândesc că aș arăta bine în ea chiar și la teatru, la o ședință, la un spectacol de muzică…etc.

Din categoria leather salivez la o geacă din piele care, apropo, e chiar cuminte. E clasică, cumințică și versatilă. Și îi spune show time  🙂

Ție ce piesă î/i place de pe Concepto?

catalina

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *